Úspěch v realitách je postavený nejen na znalosti komplexních informací a zkušenostech, ale také na sebehodnotě a správném nastavení mysli. Jsem tu pro vás, kteří chcete ve svém podnikání v realitách růst – profesně, ale také osobně.
Zaměřuji se na konzultace a koučink pro realitní makléře. Jsem tu pro vás, pokud právě začínáte, ale i pokud patříte ke zkušeným profesionálům, kteří se chtějí ve svém podnikání posunout pracovně i osobnostně.
Obrátit se na mě můžete nejen s komplikovanými případy a odbornými otázkami. Jsem tu pro vás také, abychom se zaměřili na nízkou sebedůvěru, která ovlivňuje vaše prodeje a komunikaci s klienty, nebo pokud máte pocit, že jste někde uvízli a chcete najít znovu radost a naplnění ze své práce. Ve všech případech pracuji s vaší jedinečností. Vždy budu respektovat, kde jste a kam se chcete dostat. Jsem velmi zaměřená na vaše potřeby a především - na dosažení vašich cílů a to s naprostou diskrétností.
Využijete, když chcete pracovat na dosažení stanovených cílů, které máte v podnikání v realitách a také na svém osobním rozvoji. Ale i proto, aby vás práce bavila a naplňovala.
Využijete, když potřebujete konzultovat komplikované případy nebo máte odborné komplexní otázky, u kterých se prolíná více oborů.
Série pěti online či osobních setkání v rámci koučinku pro realitní makléře, která se týká dvou zásadních otázek, které si realitní makléř musí umět správně odpovědět:
Jak úspěšně prodat sám sebe a své služby klientovi?
Jak úspěšně prodat nemovitost - za nejlepší cenu a v nejkratším čase?
Vaše sebedůvěra a dobrý první dojem jsou v tomto směru naprosto klíčové atributy.
Dozvíte se způsoby, jak s klienty komunikovat a jak naplnit všechny jejich potřeby a očekávání.
Každý krok v celém procesu prodeje má své místo a každý může být proveden v top kvalitě.
Jakým tématům se budeme věnovat?
Předčit očekávání a poskytnout prvotřídní péči zákazníkům je naprostým základem všeho.
Až 80% úspěchu ve vašem podnikání závisí na správném nastavení mysli, zbylých 20% jsou technické věci.
Závěr vaší spolupráce se zákazníkem musí proběhnout hladce a pozitivně.
setkání probíhají online nebo osobně v plzni a trvají 120 minut.